Na onverwacht winstgevende jaren dankzij de coronapandemie, lijkt de toekomst voor DPG Media nu onzeker. Inflatie, oorlog en hoge energieprijzen zetten druk op het verdienmodel van DPG Media. Wat betekent dit voor de strategie? “Hoe gaan we ons wapenen? We zullen sneller en meer digitaliseren. Dat kan vooral als je veel meer gaat investeren. Maar hebben we vanuit die succesjaren genoeg geïnvesteerd om die versnelling nu te kunnen volhouden?”
Christian is geboren in Antwerpen, België, op 25 maart 1962. Hij studeerde rechten aan de Katholieke Universiteit Leuven (België) en behaalde een MBA aan de Duke’s Fuqua School of Business (VS).
In 1990 werd Christian CEO van De Persgroep (DPG Media) en in 2020 werd hij benoemd tot Executive Chairman. Christian was lid van de Raad van Commissarissen van Bertelsmann A.G., van 2002 tot 2005.
Van 2003 tot 2008 was hij lid van de Raad van Bestuur van de Nationale Bank van België.
Christian is sinds 2015 voorzitter van de European Publishers Council.
Over ons
Partners
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy Statement
Cookies
360 Events BV
Burgermeester Stramanweg 97C
1191 EA Ouderkerk a/d Amstel
info@businessboostlive.nl
BusinessBoost Live wordt mede mogelijk gemaakt door: